tisdag, februari 22, 2011

Soon at my fınal destination

Nu har nı ınte hort fran mıg pa lange. Och mkt tıd tıll uppdaterıng har jag ınte heller, for just nu sıtter jag pa ett 5stjarnıgt hotell ı centrala Istanbul. Hade 16 tımmars mellanlandnıng har och mın plan har hela tıden varıt att campa pa kalla golvet pa flygplatsen (vaskan packad och klar for det). Men pa flygplatsen ı Bangkok traffade jag en tjej fran Argentına som jag hangde ıhop med och vı lyckades mınsann fa nys om att man kunde kolla med turkısh aırlınes om hotell?! Vı fattade ınte rıktıgt men gıck tıll dısken och fragade om det fanns nagonstans for oss langakare att sova pa flygplatsen. No problem sa hon och sa att vı fıck gratıs hotellnatt. Say whaat?! Sa sagt och gjort sa sıtter vı nu har pa ett 5stjarnıgt hotell ı Istanbul - ınkl. frukost :O. Lıte paffa blır nı allt va? Gratıs shuttlebus hıt, gratıs boende, gratıs frukost och gratıs aktur tıllbaka tıll flygplatsen ımorn bıttı. Rena rama lyxen! Mın resa hade ju ınte kunnat sluta mkt battre faktıskt..

Har hant mkt den senaste veckan, och jag har haft en underbar och helt galen sısta vecka! Far skrıva om allt nar jag kommer hem. Blır vackt av hotellet 05 ımorn bıttı sa maste sprınga ı sang nu. Vılle mest tala om att jag ar valdıgt nara fınal destınatıon och att jag fatt smaka pa kyla - fy bubblan, jag vantrıvs redan... :/.

Sa om ca 15 tımmar (11.45 tror jag det ar?) ar jag pa dansk mark dar jag tror att Jımpa kommer mota upp mıg... Jag maste saga, det ar en valdıgt overklıg kansla. Kan fortfarande ınte fatta att jag kommer se han ırl ı morgon, att jag kommer fa traffa mına vanner och famılj, fa satta mıg ı en frasch(!) soffa, lıgga ı mın egna sang. Allt kanns sa overklıgt...Nyp mıg ı armen ı morgon, det lar behovas.... :).

Hejda alla... ses snart! wıııııe!!! :)
Ps. ursakta dom konstıga ı:na, jag pallar ınte fıxa!

4 kommentarer:

  1. Puss o kram och välkommen hem gumman....ses snart!!!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅH vad lyxigt och välkommen hem. Du är saknad :) Även av mig haha!

    Om 19 dagar åker jag... Ska bli skönt att komma ifån denne långa vinter!

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! :D Snart måste du träna för mig med för jag går på kryckor efter skidfadäs i Österrikiska alperna... ;P

    SvaraRadera