måndag, december 27, 2010

Att-göra-listan sammanställs..

Om exakt en vecka så sitter jag och Emma på flyget mellan Istanbul och Bangkok. Kan ni fatta? Alltså om mindre än 1 vecka så är vi påväg mot vår långa resa. Nu har jag verkligen inte många dagar på mig utan jag måste verkligen börja organisera och sortera bland mina grejer. Precis börjat klottra på en liten handlelista som jag lagt bredvid mig. Ska skriva ner dom sista sakerna som behövs handlas och göras innan resan och sen får jag ta itu med den på onsdag. För i morgon, då jobbar jag min sista dag på 2 månader. SÅ sjukt!

Det mesta är ju handlat men vissa saker är jag lite efter med. Som malariatabletterna som behövs till Giliöarna, silvertejp, gummiband (som jag förstått ska vara jävligt smart att separera kläderna med. Man rullar plagg för plagg och sätter ett gummiband runt. Smart va? :)) mm.

Måste även fixa med musiken till Ipoden, leta fram en gammal mobil som jag kan ha med mig (hur sa jag klara mig i 2 månader utan min Iphone?! :O). Tänkte nämligen köpa kontantkort där nere som jag kan använda istället. Förra årets resa till Thailand gav mig nämligen en sinnesdyr räkning. Det vill jag INTE vara med om igen.

Nä, nu måste jag fortsätta att klottra på att-göra-listan! Nighty! :)

1 kommentar:

  1. 1 vecka det är ju ingenting:))). Sedan får ni njuta och hitta på massa skojsigt och slippa jobba i 7½ vecka:). Weiiiiiii!!!

    SvaraRadera