onsdag, december 15, 2010

Packlista

Då har jag suttit och skrivit ihop en liten packlista.. Säkert glömt en hel del, but thats why jag skriver den här så vi alla kan hjälpas åt att fylla på! Och det lär vi göra efterhand.. :).

Viktigast:
  • Pass + kopia av pass
  • Pengar/VISA-kort
  • Reseförsäkringspapper
  • Godis till flygresan(!)

Och allt annat materiellt:

  • Papper + penna
  • Böcker
  • Schampo + balsam
  • Deo
  • Parfym
  • Body lotion
  • Smink
  • Hårfön
  • Plattång
  • Div. medicin (plåster, värktabletter mm)
  • P-piller
  • Tamponger (man ska ju se till att inte behöva detta under resan, men fall i fall...)
  • Handdesinfektion
  • Tjock tröja (till flygresan)
  • Leggings (till flygresan)
  • Trosor
  • Strumpor
  • BH
  • Bikini
  • Kjol
  • Shorts
  • Klänning
  • Skor 2-3 par
  • Liten axelväska
  • Nagellack
  • Nagellack-remover
  • Ipod + laddare
  • Mobil + laddare
  • Kamera + laddare
  • Extra minneskort till kamera
  • Reselakan
  • Solglajjor
  • Smycken
  • Foto på Jim ♥
  • Silvertejp - kan rädda både brutna stortår och väskor säger Lina Danielsson på FB ;)
  • Träningsbh
  • Träningsshorts
  • Lonely Planet - reseguide
  • BankID på usb-minne
Vad falls, folk?

4 kommentarer:

  1. Du har nog tänkt på allt:)))). Bara att resa iväg ju hihi:) Puss

    SvaraRadera
  2. Jag brukar scanna in alla viktiga dokument som pass, flygreservationer och liknande och maila till mig själv - så har man ännu en backup... /Jocke

    SvaraRadera
  3. Det här går väl under smink men pincett och nagelfil är ju värt att ha med! Sen vet jag ett par andra grejer som kan vara bra, men det är hemlisar!^^

    SvaraRadera