söndag, december 26, 2010

Sommar&sol-människa

Alltså, fatta vad nära det är nu alltså. Sist skrev jag att det var 20 dagar kvar, nu är det 7 dagar kvar! HELT GALET! Jag kan inte alls, inte alls(!) fatta det. Känns så overkligt. Igår fick jag lite småpanik när jag kom på att jag om 1 vecka kommer resa bort utan Jim i nästan 2 månader. Det är ännu mer galet. Men samtidigt vet jag att tiden kommer flyga förbi. När jag och Emma planerar så får vi knappt ihop allt vi vill göra på dom 7,5 veckorna. Ännu mer galet va?! ;). Man blir lixom bortskämd med tiden och kräver mer och mer. Men en sak är säker, det kommer bli en oförglömlig resa och helt underbart kul! Jag längtar ihjäl mig... nästan!


Som på lille julafton, då stod jag ute och väntade på stadsbuss i Malmö i nästan 1 timme i total kyla. Nästan varje gång jag fryser nu i vinter så har jag tröstat mig med att jag snart åker och det har verkligen hjälpt. Men på lille julafton, då hjälpte inte ens tanken på Asien. Jag böla så mkt jag frös och det var hemskt! Jag är inte gjord för kyla och mörker. Jag är en sommar&sol-flicka enda ut i tåspetsen! Nä, nu ska jag gå och drömma vidare om sol och turkost hav.... ;).

1 kommentar:

  1. Det är helt sjukt vad fort tiden går! Nu reser ni snart:). ( Kommer saaakna dig <3 ). Men ska följa er här:)

    SvaraRadera