onsdag, december 08, 2010

Väskor, check!

I kväll blev jag så glad så jag höll på att trilla av sängen. Upptäckte till min förtjusning att väskan jag lånat av en vän var på 60 liter och inte 50 liter (stod på väskan.. korkat att inte ha kollat, men jag har ju litat på vännen som varit helt säker på att den var på 50!). Woohoo! Jag har haft värsta ångesten över om jag ska ha väskan på 50 liter som jag fått låna eller om jag skulle lägga pengar på att köpa en ny. Nu blir det ingen ny, för jag har minsann en jättefin väska på 60 liter! :D Så nöjd och glad jag är!

För är det något som verkligen oroat mig så är det väskvalet. Det kommer ändå avgöra mkt och jag hade inte velat åka ner med en alldeles för stor eller en alldeles för liten. 60liters har jag hört på många håll att det är en gjuten väska för en tjej, och dessutom alldeles lagom i storlek. Detta är så perfekt så det inte är sant! Tack underbara Marie för att du är så snäll och lånar ut väskan till mig! :)

Såhär ser väskorna ut som ska följa med mig på mitt äventyr:
En Haglöfs 60liters och en axelväska som handbagage som jag hittade på Stadium idag (hittade inte riktigt rätt på Stadiums hemsida.. Ser exakt ut som denna fast utan det vita märket). Den tänkte jag ha framtill och det känns faktiskt jättebra! Jag har varit orolig över hur jag ska lyckas med ett bra handbagage och hur man egentligen ska ha det, men detta kommer nog bli fint!

1 kommentar:

  1. AWESOME, vilken tur du har!!=D Jag sa ju att jag tyckte att de såg lika stora ut när vi kollade i affären, det var i alla fall min första kommentar!XD Den andra väskan ser perfa ut, rejäl också, där får du ju plats med massor! Då behöver du ju inte min kameraväska eller?!

    SvaraRadera