onsdag, december 15, 2010

Emma - min resevän!

Här är söta tjejen som jag ska göra min långresa med! Fina Emma! Vi möttes en kall vinterdag på Backpacking.se och fann varandra direkt. Sen dess har vi pratat i telefon nästan var dag och hunnits ses. Tror vi kommer få det awesome ihop! Känns redan som man känt varandra länge och vi kommer så bra överens. Ska bli skitkul och spännande att göra denna resan tillsammans :). Vi är lika peppade båda 2 och varje gång vi känner att vi måste snacka av oss om resan eller kommit på något nytt så rings vi... Det kommer bli såå kul! :)

2 kommentarer:

  1. Hej Susanne : )

    Emelie här, Eric syster... Eric berättade att du skulle ut och resa och att du skulle ha en blogg så jag tänke att den måste jag ju följa. Men dett aär lite sjukt jag och Emma (din resvän) jobbade ihopa på BigBowl ett tag! Hon är super snäll! Hälsa henne från mig, ni kommer få en jättehärlig resa! Kram

    SvaraRadera
  2. Världen är liten!:O (refererar till förra kommentaren.) Jag är glad att du hittat någon att åka med som du kommer bra överens med, och som verkar lika exalterad som du!

    SvaraRadera