tisdag, december 14, 2010

Reselakan

Woohoo! Ännu en rolig upptäckt idag, ett billigt reselakan på Stadium! Jag och Emma har diskuterat fram och tillbaka om vilka reselakan vi ska ha och var vi ska hitta dessa grymma lakan. Antingen väljer man (trodde vi) mellan silke eller bomull, och silke är det bästa för det tyget andas bättre och man svettas mindre i det. Bomull hör man nästan på namnet, dåligt alltså. Man blir svettig och tvärtemot silke så andas det knappt alls.

Men så idag var jag inne på Stadium och kollade för jag hade blivit tipsad av en vän som hade köpt där för 300:-, och där hittade jag lakan i Polyester. Kändes nästan precis som silke, lika tunt och andas bra sa hon som hjälpte mig. Perfa tänkte jag! För vet ni vad det kostade?! 179 KR!! Wow, bästa och billigast jag hittat. Så jag slog till såklart :). Kan jag stryka det från listan också - skönt!


PS. Idag är det bara 20 dagar tills jag och Emma sätter oss på planet och lämnar detta avlånga, kalla land. Känns overkligt, men ack så underbart!

1 kommentar:

  1. Kunde ju inte blivit bättre, vilket bra pris! Bra tips, det är ju stor prisskillnad från allt på internet!

    SvaraRadera