söndag, januari 09, 2011

Bilder! Obs. Update med text!!

Har kommer lite bilder! Hinner in skriva sa mkt for jag och Emma ska dra upp och gora oss i ordning for lite middagsmys. Har ar klockan namligen 19.34 sa det ar hog tid. Dom flesta av bilderna ar fran lilla, mysiga grannon till Koh Tao. Superfint ar dar! Massa pussar till er! :)

Sahar mysiga ar alla strandterasser som man ligger och tittar utover vattnet ifran. Harligt!
Har ar hallet i taket som det lackte in fran. Vi silvertejpa. Tack for tipset om tejpen Lina! Den har toaletten var inte sa varst frasch (bor som tur var inte dar langre!) och nar det regnade jattemkt pa natten sa kom ackligt svart avloppsvatten (eller vad det var) upp ur duschhallet. Pi kisen.
Dricker gott... :)The panncake-man! Traffade han ute pa klubb igar och han flirtade hej vilt.. inte okej. Men valdigt goda pannkakor gor han och snabb som tusan ar han ocksa. Verkligen superjattesnabb!!Fin utsikt fran var balkong. Ja, vi har en balkong!! :DEmma pa NangYuan.
Utsikt over NangYuan. Sjukt vackert!
Moi!
En supersot kisekatt. Jag var bara tvungen att kela....

7 kommentarer:

  1. Ni ser oförskämt fina ut och vilken omgivning. Man blir ju helt sjuk. Hotellrummet var kanske inte lika fint men då kan det ju bara bli bättre. Jag har nu laddat hem skype men det vill inte funka. Puss o kram! Saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Hur går det med myggnätet förresten?? Har du satt upp det...isåfall måste du skicka en bild.

    SvaraRadera
  3. Allting ser ju helt fantastiskt underbart ut!! Förutom hotellrummet, pi kisen!XP Ser ut som det läckt ut något giftigt ur det där hålet i väggen! Usch och fy, men ni har väl fått ett nytt rum nu? Hoppas det inte är där ni bor nu!XP

    Gud vad det ser skönt ut att strosa runt i bikini och dricka drinkar utomhus i värmen!=) Önskar verkligen att man kunde fått vara med, om så bara för en dag!<3

    AAaaaawwww, sööt kiise!!^^ Jag är rädd att jag inte gjort mycket annat än klappat kisar.^^
    Jag håller med mamman, jag är också nyfiken på myggnätet!!;)

    Ledsen att jag inte fick förstoringen att funka till alla bilder, det har nog inte gått från början, och jag hittar inte länkarna på något sätt.=/ Jag är iaf säker på att jag inte tagit bort något, för jag sparade allt först. Men vad kan man begära av fotodelning från semestern, jag tycker bara det är såå kul att få se några!!=D Och det var jättekul att snacka på skype idag!<3 Saknar dig, bästis! Puss, love you!

    SvaraRadera
  4. SÅ fint!! Jag kan hålla med om hotellrummet. Vi bodde så (fast hjälp så mycket äckligare...) en natt på bröllopsresan. Man lär sig uppskatta rena toaletter efter det haha :D

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Åhhh, ser ju grymt härligt ut:)). Förutom, det hotellet kanske. Så underbart att kunna gå i bikini och bara vara:). Blir så sugen!!!
    Tänk att du hunnit ta dykcertifikat och allt redan:). Hur mycket skoj lär ni inte hinna med på 6½ veckor till då weiiii!!!:)
    Puss min underbara vän

    SvaraRadera
  6. Jahaa, så det var silevertejp, jag fattade inte riktigt vad det var man såg på fotot, haha. Fan vad smart!=) Verkligen världens bästa grej att ha med sig!;) Skönt att ni slipper det äckliga rummet nu! Puss<3

    SvaraRadera
  7. sa ju att silvertejp va bra att ha med ;P

    SvaraRadera