söndag, januari 16, 2011

Heading for Koh Panghan and the Full moon party!

Klockan ar nu 11.25 har och jag och Emma har precis checkat ut fran vart alskade Bans. Har bott har i 10 natter fick vi veta av hotellpersonalen.. sjalv hade jag ingen aning om hur lange det var. Man tanker lixom inte sa mkt pa tiden nar man ar har for da skulle man bli galen. Man bara ar lixom. Hade jag raknat dagar sa hade jag insett hur snabbt tiden gar men ocksa hur lange det ar tills jag traffar alla dar hemma. Vill lixom inte riktigt tanka pa det, hade blivit sa jobbigt. Saknat och langtat for mkt. Och nar jag val ar har sa vill jag inte langta bort. Vill njuta av varenda minut och bara vara.

Det blev inte heller nagot Castyle Party igar. Som vanligt sa var det sa kul pa Lotus och jag traffade sa mkt harligt folk, sa jag ville inte lamna. Det var jusista kvallen har ocksa sa da kandes alskade Lotus som ett maste.. :). Varje kvall sitter man dar med sin bucket i handen och jag och en jattetrevlig tjej fran Tyskland sa det igar, har ar en bucket som en handvaska. Du maste alltid ha den med dig ;).

Sa i morgon har jag och Emma alltsa varit pa resande fot i 2 veckor - det ar sjukt!! Pa 2 veckor har jag pratat med Jim x asntal ggr, pappa 1 gang, mamma en gang, Jamie en gang och lillebror en gang. Alltsa inte mkt snackande alls. Och jag har fatt klagomal over att jag uppdaterar er dar hemma for lite, sorry! Jag forsoker, men om jag ska vara helt arlig sa ar inte ett internetcaf'e det ultimata stallet att hanga pa iThailand.. :P. Det ABSOLUT basta med att hanga pa internet ar att jag far lasa era kommentarer och ha lite kontakt. I miss you all very much. Men forsoker som sagt att inte tanka pa det for mkt for att da hade det blivit alldeles for jobbigt. Later kanske lite konstigt, men men.... :).

Sog sagt, nyss checkat ut vilket betyder att vi ska aka till Koh Panghan idag. Det ska bli en upplevelse! Inte sjalva resan dit, men Full moon party! :). Alla varnar ju om hur svart det ar att fixa boende sa hall tummarna for oss idag. Jag ar inte supersugen pa att sova pa stranden.

Nu ska jag ga ut och fa lite sol pa mig innan det blir lite lunch med vanner. Klockan 15.00 lamnar baten Koh Tao. Och jag blir helt snyftig nar jag tanker pa det... alskade Koh Tao.

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att ni hittar boende, jag håller alla tummar, tassar och tår jag har tillgång till! Självklart saknar vi dig massor här hemma och blir helt överlyckliga över minsta lilla kontakt. Men jag vill samtidigt inte att du ska bränna all din tid och alla dina pengar på att sitta på ett sunkigt internetcafé halva resan! Det är det ingen som vill, även om vissa kommentarer kanske pressar dig att höras mer så är det väl för att vi är svältfödda på vår susanne-dos vid det här laget!;)
    Jag älskar dig och vill att du ska ha roligt och leva i stunden, och det kan jag nog lugnt säga att alla vill!<3

    Det där Lotus låter riktigt sweet, jag följer med dit nästa gång!;) Ha det nu så roligt under Full Moon, var rädda om er!<3 Puss, älskar dig!<3

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!!!!
    Håller verkligen med Jamie och förstår dig!!! Du ska njuuuuuuta av din resa och inte känna dig pressad eller stressad för något. Saknar dig <3.
    Tycker du är så coool och tuff som åker iväg så länge och från alla dina nära och kära. Framförallt från Jim. Er kärlek lär klara av allt:)). <3
    Hoppas nu att ni hittar boende och får fortsätta njuta:)).
    Du är en underbar vän och jag är sååå glad att du finns!! Lav ya <3 Puss och kram

    SvaraRadera