lördag, januari 15, 2011

Leta boende...

Idag far det bli ett snabbt blogginlägg. Har redan suttit i 1,5 timme pa Skype och snackat och det kostar faktiskt en hel del for en backpacker som jag. 30 spann for en timme ungefar och med tanke på min budget pa ca 300 kr/dag sa får man hålla lite i pengarna.

Ar trött idag. Ute länge igår och sen inte många timmars somn på det. Ville ner till stranden och steka lite. Haft strålande solsken hela dagen och det är så gött! Igår var det molning hela dagen och man fick knappt nagon glimt av solen, och trots det sa brände jag mig! Kanske för att vi sket i solfaktorn för att solen lixom inte var framme ändå. Tji fick vi..

Ikväll är det Castle Party som gäller.. tror jag. Det är iaf det som är planen. Det är någon gång i veckan och verkar vara det största partystället på ön. Jag trivs ju bra på Lotus, där jag hör hemma hehe, men kan vara kul att testa det. Ligger på Maa Haad som är den stora stranden här på Koh Tao.

Annars då? Vet inte så mkt.. Fick reda på idag att vi inte får ha kvar vårt rum tills på måndag (då vi hade tänkt åka till Koh Panghan) utan måste ut redan imorn. Nu är frågan, ska man försöka hitta nytt boende här någonstans för en natt eller ska man dra sig mot Koh Panghan redan imorn. Folk varnar ju för hur svårt det är att få boende där nu under Full Moon så risken finns att vi lämnar Koh Tao redan imorn. Och det kommer göras med en tår i ögat isf. Jag vill iiiiinteeee! ;(.

Saknar er (mest älskade Jim...)! Massa pussar...

7 kommentarer:

  1. Du får spara lite av Koh Tao tills nästa gång vi åker så du inte har gjort ALLLLT ;)

    Saknar dig mest också hun <3

    SvaraRadera
  2. Så härligt allt låter!!! O så fina bilder:-) ser sjuk Nice ut!

    SvaraRadera
  3. De bästa läxorna lär man sig the hard way!;) Och så blir du lite brun på köpet, inte illa alls!
    Castle party låter häftigt! Får mig att tänka på circus ball som hålls i en gammal borg under world bodypainting festival i österrike varje år. Jag var tyvärr aldrig där, men bilderna var häftiga.=P
    Vad trist, men ni vill ju gärna ha någonstans att sova när ni kommer fram så det är kanske bäst!? Jag är helt såld på Koh Tao efter din dokumentation, det blir ju inte sista gången du är där!;)
    Saknar dig massor, baby.. Travel safe!<3

    SvaraRadera
  4. hej! vi är på koh tao nu, bor en bit längre upp på gatan från bans.. kommer hänga på lotus bla. ikväll tror jag :) nä, inget tips till koh phangan, vette fan hur vi ska få boende till fullmoon, men det löser sig!! kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Du ser ut att ha det bra. Kul att läsa om din resa! Passa på att njuta!!! Sola lite för mig med... ;)

    SvaraRadera
  6. Härligt, att ligga och steka lite på stranden! :)).
    Ha det riktigt najs på Castle Party ikväll:)), låter inte fel!!! :)))
    Störigt med boendet och hoppas det löser sig snabbt för er.. Miss you <3 Pössss

    SvaraRadera
  7. Vad söta ni är, du och din käraste!

    Spara nu lite roligheter till honom :)

    SvaraRadera