lördag, januari 01, 2011

2 dagar kvar...

AHHH! 2 dagar kvar tills vi åker iväg. Eller rättare sagt 1,5 dag då planet lyfter redan 12.25. Shit vad konstigt det känns nu alltså. Det är väldigt blandade känslor och samtidigt som det ska bli så himla roligt, underbart och fantastiskt så kommer jag sakna Jim så himla mycket. Vill kramas, pussas och aldrig släppa taget. Emellanåt får jag panik över tanken på att säga hejdå till Jim och inte ses på 7,5 vecka, men det får jag släppa. Jag vet att det kommer gå bra, men det kommer även vara väldigt jobbigt bitvis. Som nu t.ex, och kanske första veckan.. och sista för att man vet att man snart ska ses. Usch ja, nu känns det väldigt konstigt. Lite ofattbart lixom.

I morgon ska jag och Jim umgås hela dagen. Första dagen som bara vi ska vara på hur länge som helst. Nu har man bara farit fram och tillbaka och träffat folk i flera veckor, men i morgon äntligen. Det blir en massa mys och kärlek. Jag längtar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar