onsdag, januari 19, 2011

Full Moon 2night

Ikvall ar det Full moon party - woohoo!! :) Ska bli sa jakla kul! Linne ar inhandlat, neon-kropps-farger och neonarmband. Ska strax kila hemat sa vi kan gora oss fina. Foto kommer of course ;).

For er som inte vet vad Full Moon ar (vet val alla?) sa kan ni kika in pa googles bilder. Stor beach-festival och det ar verkligen apcoolt pa den stranden! Som sagt, bilder kommer!

Annars da? Har borjat bli brun och fin nu och det gillar vi :). Legat och stekt pa stranden hela dagen idag och igar. Har pa Koh Panghan finns det inte sa jattemkt annat att gora. Det ar verkligen en sann partyo, sa var inte jatteoroliga, det ar nu det ar ett hektiskt partyliv bara! Och dessutom ar det ju javligt kul nu for att det ar sa skont att komma ner har och bara vara lixom. Inga tider att passa osv. Dessutom (manga dessutom :P. Kanns pa nagot satt som jag maste forklara mig med tanke pa alla oroliga kommenterer jag fick fran forra inlagget ;)) sa ar det nar du festar som du traffar som mest folk. Folk ar sa javla roliga och trevliga och du skaffar dig vanner runt hela varlden. Sjukt kul! Bla nagra schysta australienare som vi festat med nagra kvallar i rad. Man far sa mkt utbyte och det ar sjukt kul!

Men, jag borjar faktiskt langta efter att dyka nu.. Och jag tror dessutom att vi bestamt oss for att aka tillbaka til Koh Tao och vara dar i 5 dagar till istallet for Koh Lipe. Kanner inte mig riktigt nojd med min Koh Tao-upplevelse utan vill ha mer.. :).

Nej, nu maste jag kila ivag. Ha det underbart alla. Tank pa att jag alskar er <3


5 kommentarer:

  1. Låter mysigt och riktigt najs med Full moon party!:) Festa och njut men var rädda om er! Längtar efter att få se bilder sedan:)).
    Åhhhh, härligt att ligga och steka på stranden och gutt att du börjat bli brun:). Grymt vad brun du lär vara när ni kommer hem:)). Linnet i neon-kropps-färg och armbandet kommer vara sjukt snyggt ikväll till din solbränna:).
    Underbart, att lära känna nya människor och från andra delar av världen också:)).
    Ha det bäst gumman! Älskar dig också <3

    SvaraRadera
  2. Sjukt kul att ni har så kul...och blir sjukt bruna tycker jag också låter sjukt kul...sen tycker jag att det låter sjukt bra att ni ska åka tillbaka till den mer sjukt välorganiserade ön...eftersom det låter som om ni har alldeles för sjukt kul på denna.;)))) Puss o kram älskar dig Susanne

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, ha...vad SJUKT rolig mamma Barbro är!Allt låter fett cool(som Ludwig ev skulle uttryckt det!) Ska försöka trösta mig imorgon när jag stiger upp till ännu en grådisig fulslaskig dag i Mellby att du ev är sjukt bakis av Full moon festligheterna...kanske druckit lite för mkt av den där sjukt goda drickan som jag inte kommer ihåg namnet på. Oh my GOD vad det låter härligt med sol&hav...&solbränna. Nä nu är min cup of tea alldeles slut, nu ska jag diska och lyssna lite på Petter&September (drömde förövrigt inatt att jag & Petter acctually var ett lovepar, sjukt va...men visst är det nåt med honom...!) Sola lite för mig med! Miss U!
    Yours sincerely

    SvaraRadera
  4. Shit vad häftigt! Ni festar säkert fortfarande;)
    Det är ju en av de häftigaste sakerna med att resa - att träffa nya människor från världens alla hörn! Vad roligt att du fastnat så för dykning. Bra beslut tycker jag, det låter som att tid i Koh Tao är väl tillbringad tid för dig!=)
    Jag är online på Skype imorgon bitti! Puss love you<3

    SvaraRadera
  5. Det är bra att du njuter av det som erbjuds i Thailand. Väl hemma i Lund får du leta länge efter sol o bad. -2 grader idag.

    SvaraRadera